Τελική Σχολική Συναυλία, 17-6-2009
Στο Αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, πραγματοποιήθηκε συναυλία στις 17 Ιουνίου 2009.
Παραθέτουμε το κείμενο που είχε γραφτεί για εκείνη τη συναυλία:
Η Παραδοσιακή χορωδία με υπεύθυνη καθηγήτρια την Ματίνα Μάστορα και όχημα τα τραγούδια της μας ξεναγεί στην μουσική παράδοση της Ελλάδας κάνοντας στάσεις στην Ήπειρο, στην Θράκη και καταλήγει στα Δωδεκάνησα.
Η Παραδοσιακή ορχήστρα με υπεύθυνο καθηγητή τον Παντελή Αναστασόπουλο μας ταξιδεύει σε μέρη μακρινά δημιουργώντας γέφυρες ενώνοντας το σήμερα με το χθες μέσα από παραδοσιακούς οργανικούς σκοπούς. Το κανονάκι, η λύρα, το λαούτο, το τουμπελέκι μας βοηθούν να ακολουθήσουμε και εμείς αυτό το μουσικό ταξίδι.
Νότες γραμμένες στο πεντάγραμμο συναντούν τις χορδές του κοντραμπάσου, του βιολιού , του τσέλου και δημιουργούν το σύνολο Εγχόρδων με υπεύθυνο καθηγητή τον Ι. Μαλλιόπουλο και τον Η. Θανάση.
Οι χορδές πάλλονται ακολουθώντας τις νότες και τις κάνουν ήχους, οι ήχοι ενώνονται και δημιουργούν συνθέσεις που συναντούν το συναίσθημα και μας μεταφέρουν την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής , μιας άλλης κουλτούρας και τελικά μας μεταδίδουν την ηρεμία της Κλασικής Μουσικής.
Η μπαρόκ μουσική εντυπωσιάζει και εξυψώνει τον άνθρωπο με τα πάθη και τα συναισθήματά του, αποπνέοντας μια αίσθηση ήρεμης κίνησης πλούσιας σε ηχοχρώματα. Ο Στάθης Σκανδαλίδης στο αναγεννησιακό λαούτο, ο Ηρακλής Θανάσης και η Καμέλια Φαραμίτσα στο βιολί, ο Ιωάννης Μαλλιόπουλος στο basso continuo (κοντραμπάσο) και ο Πέτρος Τσιμπερόπουλος στο τσέμπαλο: 5 εκπαιδευτικοί μουσικοί στο Concerto Vivaldi για λαούτο και έγχορδα P.V209 μας μεταφέρουν σε μια άλλη εποχή.
Σύνολο Σύγχρονου χορού, με υπεύθυνη καθηγήτρια την Ε. Μιχαηλίδου.
Καθώς οι νότες ενώνονται και γίνονται μουσική η ψυχή αρχίζει και πάλλεται και το σώμα ακολουθεί.
Κινήσεις γεννιούνται ακολουθώντας τον ρυθμό. Το σώμα εκφράζει όλα όσα η ψυχή αισθάνεται όταν η μουσική αρχίζει.Ένας ρυθμός και μαθητές εκφράζονται με 4 διαφορετικές χορογραφίες.”
Δείτε βίντεο απόσπασμα, από το κανάλι του Μουσικού Σχολείου Ρόδου στο youtube: