Οικολογία στο πεντάγραμμο
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Καλλιτεχνικών, δημιουργήσαμε έργα που συνδυάζουν τη μουσική με την οικολογία και το περιβάλλον,.
Κάθε μαθητής/τρια ανέλαβε να δημιουργήσει το δικό του ατομικό έργο, επιλέγοντας ένα περιβάλλον που τον εκφράζει, όπως βουνό, θάλασσα, δάσος ή αστικό τοπίο. Στη συνέχεια, αποτύπωσε καλλιτεχνικά τα στοιχεία του τοπίου πάνω σε ένα πεντάγραμμο, μετατρέποντας δέντρα, κύματα, κτίρια, πουλιά και άλλα στοιχεία της φύσης ή της πόλης σε «νότες» και μουσικά σύμβολα.
Παρότι κάθε έργο είναι ατομική δημιουργία, όλα τα πεντάγραμμα ενώνονται στο τέλος μεταξύ τους, σχηματίζοντας μια μεγάλη συλλογική παρτιτούρα. Μέσα από αυτή τη σύνθεση προβάλλεται η αγάπη για τη φύση, η ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος και η σύνδεση της τέχνης με την οικολογική συνείδηση.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός η κ. Ρένα Γρηγοριάδου.




